- 02 april 2019
- Door Stefan Acke
- | 9 min. leestijd
- | Bron: Gardenpro
Leren uit sociaal contact als tuinarchitect
Bijna tien jaar geleden besloot landschapsarchitect Gianni De Clercq (Greenconcepts) zijn ontwerpbureau uit te breiden met een winkel. Dat aanhangsel heeft hem geen windeieren gelegd. “Het brengt natuurlijk geld op, maar het zorgt vooral voor meer contact met je klanten. Daar hou ik van, je blijft veel beter op de hoogte van wat er leeft. Ik zal ook altijd luisteren naar de tuinaannemers met wie ik samenwerk - ik heb het zelf drie jaar gedaan - en ik verwacht dat uiteraard ook van hen. Met wederzijds respect communiceren is het allerbelangrijkste.“
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.